Днес се проведе заключителната партньорска среща по проект Giaff4ID. По време на срещата партньорите посетиха РЦПППО – София-град, където се запознаха с работата на институцията и по какъв начин се осъществява обучението на деца и ученици със специални образователни потребности в общообразователните училища и детските градини.
Освен това, партньорите обсъдиха задълбочено финалните си дейности по проекта и споделиха как е минало в страните им пилотирането на създадените игри за насърчаване на афективността на младежи с интелектуални затруднения. В България НАРУ организира няколко лаборатории в партньорство с професионална гимназия, където участие взеха 19 ученици и 4 ресурсни учители. Сесиите включваха интерактивни игри с карти и дейности, фокусирани върху личните взаимоотношения и емоционалното осъзнаване. Участниците отговориха положително, с висока ангажираност и интерес. Това показа ефективността на обучението, базирано на игри в този контекст. Обратната връзка подчертава необходимостта от такива инструменти и материали за работа с ученици с интелектуални затруднения, което прави тези теми по-достъпни и ангажиращи.
Повече информация за проекта и достъп до игрите ще намерите тук: naru.bg и тук: https://giaff4id-project.eu/index.php/project-produced-material/

