Обучителната методология SENTYR е предназначена за младежки работници, които биха искали да разширят и усъвършенстват своето портфолио с методи в областта на компетенциите „себепознание“ и „предприемачество“. Предоставеният достъп до изключителна база от най-съвременни знания ще позволи на младежките работници да структурират обученията си за младежи в риск. За основа са използвани три световноизвестни метода: Композиционна работа с камъни или Диалогична теория на Аз-а, Бизнес констелации и Наративен подход. Обучителната методология представлява комбинация от обучение чрез преживяване и теоретично знание за процесите на себепознание и предприемачество.
Автори: Martijn Meima – Business Intuition (Холандия), Demian Burgenik – Business Intuition (Холандия), Frederique Te Dorsthorst de Muij – Business Intuition (Холандия), Suzanne Liet – Business Intuition (Холандия), Katja Kolenc – Celjski Mladinski Center (Словения), Sonja Majcen – Celjski Mladinski Center (Словения), Onur Gültekin – Iğdır Provincial Directorate of National Education (Турция), Kamuran Vural – Iğdır Provincial Directorate of National Education (Турция), Kader Karaca – Iğdır Provincial Directorate of National Education (Турция), Калоян Дамянов – Национална асоциация на реурсните учители (България), Паулина Петрова – Национална асоциация на реурсните учители (България), Gilberto Martinez – Backslash (Испания). Проект: „Себепознание и предприемачество за младежи в риск (SENTYR)“ № 2017-2-BG01-KA205-036500.