Националната асоциация на ресурсните учители беше представена от четирима специалисти и двама младежи.

Събитието имаше за цел да тества разработените дигитални ресурси и видеа. Семинарът включваше интерактивна програма, предназначена да предостави на участниците практически инструменти и методологии, които да интегрират в своята професионална дейност.

Структурираните сесии улесниха групови практики, дискусии и преживелищно обучение, осигурявайки практически подход към интеграцията на тялото и ума.

• Участниците се включиха в практически упражнения, насочени върху самоосъзнаването като инструмент за намаляване на стреса и връзката между тялото и ума.

• Проведе се съвместна дискусия за това как тези техники могат ефективно да се използват при предизвикателствата в работата на младежките работници.

• Сесиите подчертаха значението на разбирането на взаимодействието между телесните усещания, емоциите и спомените за насърчаване на емоционалната осъзнатост и устойчивост.

• Идентифициране и управление за развиване на по-добра емоционална интелигентност и саморегулация. Семинарът предостави възможност за младежките работници да развият нови компетенции в управлението на стреса и осъзнатостта, като им осигури необходимите инструменти за подпомагане на благополучието на младите хора, с които работят. Успехът на събитието подчертава нарастващата нужда от подобни инициативи в сектора на младежката работа, засилвайки значението на холистичния подход към психичното и емоционалното благополучие.

Финансирано от Европейския съюз. Изразените възгледи и мнения обаче принадлежат изцяло на техните автори и не отразяват непременно възгледите и мненията на Европейския съюз или на Центъра за развитие на човешките ресурси – България (ЦРЧР). За тях не носи отговорност нито Европейският съюз, нито ЦРЧР