Могат ли учениците да работят заедно, когато физически не са в една и съща класна стая?
Представяме добри практики на учители, които преподават в предметна област Науки – Емили Милър, Сюзън Кели, Джой Крайчик
https://www.edutopia.org/article/making-project-based-learning-inclusive-hybrid-setting
Преминаването към хибридни класни стаи е още едно голямо предизвикателство за изграждане на общност. В хибридните класни стаи някои ученици може въобще да не се срещнат на живо със своите съученици и с учителите си. Ученето, основано на проекти, е мощно средство за създаване на споделено учебно пространство, което ясно показва, че участието на всички ученици е необходимо и всички са добре дошли в класната стая. Да бъдеш гъвкав по отношение на начина, по който децата избират да участват, изгражда доверие, защото ги кара да се чувстват ценени и добре приети.
Учениците получават възможност да споделят своите постижения чрез въпросите, които задават; изследванията, които планират и извършват, и проектите, които разработват и представят. Колкото повече споделят учениците, толкова повече връзки се изграждат.
Повече можете да прочетете тук.