Проект: „Изграждане на приобщаващо общество чрез подкрепа на ранното детско образование и грижа за развитие на социално-емоционални компетентности на деца в предучилищна възраст“ (BE-CHILD) 2019-1-IS01-KA201-051137. Партньори от Исландия, Италия, България (Национална асоциация на ресурсните учители), Чехия, Естония и Румъния. Водещ партньор е Университетът в Рейкявик, Исландия.
Ако темата представлява интерес за Вас, ще се радваме да споделите добри практики и опит в определянето на основните социално-емоционални компетенции, които трябва да се развиват при децата от ранна детска възраст.
Кои са най-подходящите умения и ключовите компетенции, от които възпитателите и учителите се нуждаят, за да развият в децата социално-емоционални компетенции като част от ранното детско образование?
Може ли да се изведе на преден план обучението, ориентирано върху прилагането на знания в реални ситуации от живота, като по този начин се изграждат в децата ключови социални компетенции?
Материалите ще бъдат споделени с партньорите и публикувани на Фейсбук страницата на Проекта – https://www.facebook.com/Be-child-102404348614234
Изпращайте своите мнения, материали и опит на имейл: bgbechild@gmail.com
За повече информация – https://bechild.hi.is