Партньорите по проект „Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование  на ученици със СОП/Project ID 2019-1-PT01-KA201-060762/ са във финална фаза на изработване на първата част на първия интелектуален продукт  по проекта.

В рамките на дейност IO1-A1, съвместно те изработиха сравнителен доклад :“Възможности и предизвикателствата за обучението на ученици със специални образователни потребности по STEM предмети и изкуства“. Изследването обхваща  системите в няколко страни- Потугалия, Италия, Малта, Литва, Гърция и България.

Като партньор по проекта, НАРУ направи проучване на възможностите и предизвикателствата за обучението на ученици със специални образователни потребности по STEM предметите и изкуства на национално ниво, включвайки няколко български училища. Проучването стана основата на изготвянето на доклада на НАРУ за подготовката на първия образователен продукт по проекта. Кратко представяне на отговорите на учителите и учениците можете да видите тук.

От няколко дни фунционира и новият уебсайт на проекта: https://www.steam4sen.eu, който е преведен и на български език.