Компендиумът дава конкретни примери за практики за добавена реалност на тема изкуство и култура в различни европейски държави. Основното му предназначение е да подкрепи преподавателите при представянето на добавената реалност (AR) като иновативна преподавателска практика в образователните им програми, за да се улесни откриването и възприемането на европейското културно наследство от учащите се. В същото време учащите се могат да бъдат лесно включени в художествени и културни дейности като се използват иновативни, дигитални образователни средства (AR приложения) за по-интерактивно и ефективно обучение докато самите те се забавляват.

Той е предназначен за учители, членове на художествени и културни организации за опазването на европейското културно наследство, както и за граждани, които се интересуват от новите начини, по които може да бъде представено културното наследство.

Разработени са от екип от експерти на партньорите. Проект Преживяване на културното наследство в професионалното образование и обучение чрез използване на приложения за добавена реалност (CultApp), № 2018-1-DE02-KA202-005088